äventyr!

Innan idag när jag stod ute hos hästarna, så ringde veronica.. hon undrade om inte jag och likör ville följa med henne till mantorp på söndag och tävla:) ett autolopp, 2,15 och sämre.. och ja jag vet vad ni säger.. men han går ju inte 2,15? nää-.. de gör han inte.. men han presterar bra under press! och de är kul att komma iväg.. så min och likörs sista tävling i år kommer ske på mantorp:)

helgen efter de (11/9) hittar ni oss på utställning i sofiero med majken och dino:)

den 19/9 (alltså kommande helg) hittar ni oss på Växjö BHK då vi gör Mh på en heeel hög med hundar:)

den 25/9 fyller min gubbe 30<3 så då smiter vi iväg till (för honom) hemlig plats.. å då han snokar här ibland så får de förbli hemligt för er med:) 

den 26/9 så kommer Muffin att starta på halmstad, Annelie, Nellie och sara tar en tripp dit:) superkul!!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Sofieeerooo

2010-08-30 @ 17:49:43
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0