De killas!

de kliar och sticker något galet på min fot! När jag lekte med rufus (aka Vilja) i skogen i måndags fick jag in en geting i skon på något vänster och blev stucken på foten, de kliar som tusan nu! antar att de kanske läker? blev inte speciellt svullet men fick en röd prick som jag stöd mig något enormt på!

Igår blev en ganska mello dag. Gosade mäst med min lennie och klagade över att jag hade feber, ett par rundor i skogen med resten blev de så att de fick springa av sig och lukta runt lite men ingen direkt träning.

sitter just nu hos mor och glor på bustabellen till Alvesta, först är de hemligt uppdrag en stund (en stund.. hemska 3 och en halv timme!) och sen ska jag och Malin springa förbi skolan och lämna in massa papper, kanske hinner förbi banken en snabbis med om jag har tur.

Ikväll är de träning av häst som står på schemat! Har varit dålig på de ett par dagar och har dåligt samvete, man kanske skulle köra in laban någon dag med? mattes stjärna lär inte behöva speciellt mkt träning, han är en naturbegåvning, och väldigt söt:)

Kommentarer
Postat av: Sanne:)

hej (:

jag tror inte jag hinner med att tävla den 5e men jag har han gärna ändå :)

2010-08-18 @ 17:04:48
URL: http://chavau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0