Första skoldagen = klar!

Idag har man suttit i skolan en bra stund, internationell handel har stått på schemat. ganska intressant men oj vad ovan jag är att sitta still så länge! så avslappnande så jag höll på att somna fleeera gånger. Inte van att gå upp så tidigt heller ju:)

Gick upp vid 5 idag på morgonen, och oj vilken vecker morgon de va! helt underbart fint. en massa dimma så när jag gick och sa hej till hästarna kunde man bara höra deras steg komma närmare och plötsligt kunde man skymta dem i dimman. kändes som en riktigt vacker höstmorgon, sopmmaren i all ära men jag är en riktig höst och vår människa:)

sitter just nu hos mor och väntar på att gubben ska sluta jobbet. Helgen har varit kanon! i freedags grillade vi hos emma och tony, även frida gjorde oss sällskap. i lördags gjorde vi moheda osäkert under de omtalade mohedadagarna, gick väldigt lugnt till dock och va ganska trevligt. Igår firade vi andreas mor som blivigt ett år äldre, tränade hund och häst.
bjuder på ett par gamla bilder på dundra, då jag sitter vid mammas dator:)

Kommentarer
Postat av: Sara

helt underbart

2010-08-24 @ 13:57:45
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0