Fullt upp!

Denna veckan är verkligen fullproppad!

I dag ska vi hämta Gangster mannen, har även fått ett lamm upptäckte jag nmär jag skulle gå och släppa ut fåren. Den svarta tackan har fått ett litet svart bagge lamm.

I morgon ska vi besikta Nevada och går allt fint flyttar hon sedan på kvällen, på torsdag ska lilleman (chance) besiktas och sen ska han flytta på fredag. På söndag åker Nova hem och då ska vi även fira mamma. Vi ska även passa Vilda över helgen. fullt upp? yes!

Under tiden vi pysslar med detta så ska gubben hinna jobba och jag aktivera mina hästar och hundar! PJUH! Nu är de iaf löst med foderhem till både muffin och likör under vintern, så de stannar båda en tävlingssäsong till.

Den gråa kattungen är tingad, folk ringer som tokingar på den röda med nu! la ut annons på blocket på dem:) Men klart, de är ju ganska söta!


Kommentarer
Postat av: Plastis

åh ett lite lamm till vad mysigt.Grattis

2010-08-10 @ 20:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0