grått och trist

Jag blir så galet omotiverad när allt är grått och trist och så grymt tyst? inte en fågel som kvittrar. jag har inte haft nog med sommar ännu! behöver verkligen lite till för att orka med den långa mörka vintern.

Idag så ska de städas här inne, jag och alla doggsen ska ut i skogen (möjligtvis inte lennox... han kommer tycka att de är blött och äkligt och sätta sig på en stubbe och tjura), ska leta upp lite böcker och plugga och sen när gossen kommer hem så blir de nog en tripp till hans päron.

Tog hem Laban igår från betet och bytte hage på de andra två nötterna. Laban fick en egen hage här hemma och går runt och snackar lite med damerna.

De blev lite firande av mor och litensyster igår, jag åt n massa massa kakor, va mätt hela dagen sen:D inte fel alls:D

Lämnade lilla nova vid stationen i alvesta, kändes jobbigt men ändå bra!<3 min lilla tös.. vi har ändå varit med om mycket tillsammans.

lite fler bilder som togs igår på lilleman (Gangster).. även de i de grymt trista vädret.. (bilderna är tagna uppe vid vår boulbana om någon är nyfiken)

Kommentarer
Postat av: Plastis

Jag håller med, jag har inte heller haft nog med sommar och sol ännu. Är den där ursöta krabaten er? Alltså han är ju bara så söt så man vill ta hem honom. Måste komma och pussa på han någon dag. Kram och grattis till valpen.

2010-08-17 @ 06:17:02
Postat av: Lotta, Leia & Zona

Sockersöta sockerkakan, jag vill bara äta upp honom :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0