mippmipp

de har varit aktiva dagar nu vill jag lova!

Igår var de först hemligstämplat uppdrag, klarade de galant iaf för er som vet. Efter de blev de en tripp till skolan med Malin, lämnade papper och satt och pratade med henne en stund. sen traskade jag bort till gossen och vi åkte hem efter en stund.

Väl hemma så drog jag ut med doggsen och gossen började pyssla med traktorn, han pysslade en bra stund innan han började slå åkern, men nu är halva slagen! resten slås ikväll.

Jag han med att jogga/skritta likör en bra runda, han gick hårt igår så därför tog vi de lungt idag. Laban fick gå med vid sidan om, ibland valde han att stanna och äta gräs, tokpelle! Nyttigt för dem båda att träna skitt musklerna i backarna.

Även muffin fick sig en sväng, vi joggade i ganska högt tempo till fotbollsplanen och tillbaka, de är uppför hela vägen dit och nerför hela vägen hem så han fick kämpa på rätt bra, har inte shettis vagnn hemma.. den är kvar vid betet så han fick gå med russockarden, ganska tröttsamt var de tydligen men han gjorde en riktigt fin träningsrunda!

Ikväll ska gossen slå hö, och sen ska vill till emma och Tony och grilla. just nu är de fint väder, vilket betyder hundtajm!<3

en misslyckad men ändå ganska fin bild på gangster gossen


Kommentarer
Postat av: Plastis

Nu är jag nyfiken

2010-08-20 @ 17:12:05
Postat av: Sara

Herregud vad söt

2010-08-20 @ 17:16:26
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Plastis

Har du sett att Muffin leder championligan? Häftigt tycker jag.

2010-08-21 @ 07:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0