Sjukling - javisst!

Idag på morgonen när jag vaknade var jag galet nervös! För iag mina vänner.. har jag kört halkbanan.. de gick bra trots att de som höll i utbildningen va tokläskiga. pratade alldeles för nära mitt ansikte oich skrek och härjade! skräckgubbar! jag klarade de iaf:) så nu är riskettan och halkbanan avklarade.. skönt att kunna lägga de bakom sig!! i över 4 timmar satt jag där.. vi va där vid 10 och åkte hemåt vid halv 3!

För övrigt blev jag sjuk idag.. mindre mkt kul:( mitt huvud är extremt tungt.. skallabank och feber har jag de med vilket givetvis resulterar i att jag kräks.. som alltid.. trist men bara att acceptera! har mailat över en skoluppgift till malin och nu ska jag krypa ner i sängen.. för jag SKA bli frisk.. helt hemskt.. satte mig på soffan hemma så bara knockade de mig..

vi hörs nog av i morgon, då ska de tränas häst.. vare sig jag är frisk eller inte! även vilja ska få sig ett arbetspass.. ska se om gossen orkar fotta oss när han vaknar ur sin dvala:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0