stjärnklart och kallt!

Idag har vädret varit helt underbart! de har varit så fint att jag inte kunnat hålla mig inne trots feber och halsont.

Jag körde först muffin i en och en halv timme, han är så duktig lillkillen! kämpar på riktigt fint ed rockarden.. även där vägarna blir tunga. Han bygger bra med muskler här hemma i backarna. Sen sadlade jag likör och red en runda, de blev runt en mil i växlande tempo, mästadels jogging och den sista kilometern skrittade vi i solen.
Har pysslat en del med pålle roll, han blir fogligare för varje dag som går!

idag fick jag även ett mail från Emma, chefsredaktören på hästfocus. hon bad mig att börja blogga för dem på deras hemsida, så nu drivs en hästblogg. än så länge är de bara ett presentationsinlägg uppe.. men mer kommer väl med tiden. de blir främst en ponnytrav blogg, för er som är nyfikna kan ni klicka er in på www.hastfocus.se och klicka på bloggar så hittar ni inlägget.

nu är både jag och hundarna trötta, så nu ska vi dra oss mot sängen! även de har spenderat mycke tid ute i solen idag. härligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0