supersnabb blogg?

hrm jag va ju lagom vimsig igår.. mitt hemliga uppdrag är ju idag! starkt jobbat tycker jag (NOT!) så nu ska jag strax igen springa till bussen:)

igår så körde gossen hem mig, hans far hjälpte mig hämta hem hästarna från betet, så jag körde likör en träningsrunda på 8 km.. gick helt okej med tanke på att han bara är riden i två veckor. han har nästan fyllt ut hela rumpan nu, oj vad man fått kämpa för de! muffin fick stå, får ta honom ikväll.. ev likör ikväll med.. vi får se vad vädret säger:)

gossen for iväg och hämtade "tanerhömojjen" så ikväll ska vi slå på åkern hemma, eller han gör väl jobbet och jag tittar på. kan inte vara till mer hjälp än att leta upp sten typ:)

Emma och Tony va på besök, Vilja och Vilda fick busa av sig riktigt, de hade tokskoj! Vi bestämde att de blir grillning med dem i morgon kväll, trevlans! 

På lördag blir de nog en tripp ner till moheda med kära vänner, de är ju mohedadagarna och en tradition att gå ner. så man får väl offra sig även i år kanske! fick ju en ny fin klänning av älsk när jag fyllde år:)

nehe, full fart mot alvesta:) ska även träffa sötaste malin en runda idag!<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0