trötter

Igår va både jag och gubben helt slut! Jag hade pajjat en lunga kändes de som (tror jag klämt någon nerv i ryggen när jag sov.. för ONT gjorde de! i hela ryggen och lungan..) och gossen hade ont i ryggen.

De gick jättebra att skicka iväg lille chance i fredags, han heter numera Torres:) Annars i helgen har de varit lite hundpyssel, lite hästpyssel, lite fiske ( gossen har metat och jag tittat på) och nte så mycket mer egentligen.

Idag är de full fart, ska ut och låta hundarna göra av med lite energi, ev ta med kameran och fotta lillkillen lite:) vår lilla gangster! sen ska vi fira mor och liten syster i eftermiddag, köra Nova till alvesta där vi möts upp med hennes fodervärd (snyft) och ta hem laban från betet och byta hage på valackerna. 

nehe, dags att ta tag i dagen! 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha en fin dag

2010-08-15 @ 12:08:37
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0