Bus i snön!

Dagen har spenderats med Emma, hästarna och doggsen. När jag klev upp började jag med att göra hästarna, då kom Emma med och hjälpte mig. sen rastades hundarna och vi begav oss ut till hästarna igen. Drog ut släden och spände för Zeb, sen blev de 4 kms slädfärd, mötte mjökbilen som för en gångs skull faktiskt kunde ta de stillla, TACK! annars var de bara vi som var ute på vägarna. När jag körde laban igår mötte vi en del bilar och alla log stort när de såg oss, kul att de inte bara är jag som glädjs åt min släde:)

Väl hemma igen bytte jag om, packade in vovvsen i bilen och begav oss till emma. där fick de leka, så skönt att de verkligen stannar där. de lekte i ca 45 min, tog lite bilder och sen packade vi in oss i bilen, for till Moheda och gick en runda där. När vi kom tillbaka var gangster trött, så han fick gå med in när de andra lekte själva ute en timme till.

väl hemma blev de till att grädda våfflor och väcka gossen, sen efter maten har jag faktiskt bara tagit de lugnt. I morgon så ska jag rida befana och köra laban är tanken. ska även ta en skogstur med maffia, melodie och dino om vädret är med oss! idag har de varit underbart väder! kallt och klarblå himmel. de gillar vi!

här kommer lite bilder från dagen, vild o vågad's dakota (vilda)


nyadals eclipse (gangster)


kul i snön, vilja (moonchild), vilda och gangster röjjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0