dagsrapport

Dagen har gått ganska fort faktiskt.

Vi hade avslutning i skolan. åt lunch tillsammans och pratade lite om projektet. Nu är pengarna från familjedagen insatta på vårt konto viket betyder att vi fått in över 8 000 (www.ymisforpakistan.com).
Nu har jag jullov:) den 17/1 har jag en föreläsning, sen är jag ledig igen till den 31/1. känns bra. kanske mitt sista lov för nu lider pluggandet mot sitt slut!

när jag kom hem slog jag in paket till lillasyster wilma som vi ska fira i morgon, sen gav jag doggsen mat och gick ut för att kolla vad gossen pysslade med. visade sig att han pyslade med släden och vi upptäckte att de va helt fel skaklar.. jag började fundera och kom fram till att de kanske står kvar hos hans föräldrar? vi svängde dit och tittade och jodå.. där stog dem.. både de nya och de gamla! så i morgon ska de transpoteras hem, på ett sätt eller annat!

nu är klockan runt midnatt och jag ska snart krypa ner i sängen med Lennox.
Wilma 3 år, nu är hon 9! minstingen börjar bli stor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0