Host Host

Lite piggare såhär på kvällskvisten!
Grabbarna fick lite motion innan idag och de blev ett flertal rundor med hundarna. Sen när gossen vaknade bar de av till topsbruk för att firas lite jul. Så nu är den första knäcken äten för i år och de första paketen öppnade.

Jessica+barn och sara och fidde + barn var med där, så de var full lägenhet. Wilma fick en stor petshopp (fula plastdjur med stora huvuden), badkritor och parfym. Nellie fick parfym, en t-shirt, en häst och ett data spel (veterinärspel) och Kenny fick 2 tröjor och axe parfym (han har redan innan även fått ett nytt batteri till sin lilla traktor.. ) Alla verkade nöjda!

Jag och Marina fick varsitt lysande hjärta att hänga i fönstret och andreas fick rattmuff+sån grej att lägga i framrytan så de inte fryser. och så hade wilma slagit in egna paket, de bästa av allt:) en gosedjursanka, lite trasig men som wilma själv påpekade att de gör ju inget för den är ju fin ändå. Marina fick en liten docka;) så söt är hon ibland de lilla monstret!

Väl hemma tog gossen hästarna och jag hundarna, städade och bytte inne hos valpen som nu springer runt som en tok, hängde upp mitt hjärta, kastade igång en maskin tvätt och nu ska vi äta innan gossen ska jobba.

här kommer en bild på Vilda (vild o Vågad's dakota) och Gangster (nyadals eclipse) från växjö utställningen.
Tack emma för att jag fick den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0