julkänsla

once upon a time in a town like this
A little girl made a great big wish
To feel the world full of happiness
And be on Santa's magic list

dedär är julkänsla för mig, Train med Shake Up Christmas. Wunderbart! (http://www.youtube.com/watch?v=J-8VCL4uSUc)

idag har gossen köpt sina sista klappar, har varit med honom i stora staden trots rinnig näsa och hosta. vi var ju långt ifrån ensamma kan jag lova! Oj oj oj va folk de är som är ute i sista minuten. helt sjukt!

sen svängde vi förbi lillasyster och lämnade en påse med kläder, rensade bland mina och hon påstår ju att hon är fattigare än de flesta och tigger lite då och då så hon fick en del, mkt oanvänt som helt enkelt bara inte använts. kanske kan hon ha något.

lämnade in nästa artikel till hästfocus, i morgon bär de av till emma för att titta på kossor. har lovat gossen de så får väl offra mig.

fick svar idag om min tenta i internationell handel, 92 av 100 p! bäst i klassen:) känns bra, att ha de klart och inte behöva tänka på de mer.
är jag pigg nog ska de tränas lite häst i morgon med. hoppas att de inte snöar mer:/

just nu är gossen och kenny ute och plogar och ska dra in en ny bale till stona.

ett par bilder från vinterlägret som öpt hade:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0