lite lugnare nu?

nej, inte de minsta., Har en stor hemtenta som jag inte öppnat som ska in senast på mådag, borde skriva nästa del till hästfocus och vill verkligen ha fram en släde. Mitt kort till kameran är utlånat och ja, jag börjar få lite smått panik!

familjedagen i söndags gick kanon. Vi fick in en del pengar trots ett ganska lågt bsöksantal. Lillvalpen växer som ara dn! i morgon ska han vägas och nya bilder ska tas, blir dock troligen med gossens mobil!

en massa snö ligger de, för tillfället är de bara befana som går. Hon rids i skritt och kort trav och vi har äntligen fått till riktigt snygga skänkelvikningar. ska försöka få hem en sadel som passar henne så att jag kan börja rida henne lite mer.

Triss åker i januari är de nu bestämt, ommer bli tomt utan den lilla rackarungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0