Andra dagen ledig

och de står massor med grejer på schemat!

Ska bort och skritta muffin och likör under kvällen, blir ingen riktig träning idag inför tävlingen i morgon. ytterligare en person har tippat muffin som trea MEN vi får se hur de blir med den saken. För de första ska han vilja springa och för de andra så ska han orka pringa. hans flås är långt ifrån itopp och han springer på ren illvilja. så ta inte ut någon seger i förskott nu! Tävlingarna börjar klockan 12 i morgon iaf.

Idag flyttar bacardi hem från betet, vågar inte låta henne stå själv på betet när jag tar hennes pojkar ifrån henne i morgon, så hon får komma hem till Tingeling och triss. byggde en ny stor hage till dem igår så att även dem har ström. måste säga att jag är Mallig över mina hingstar som sköte sig så bra! de går 5 ston med föl på andra sidan vägen och jag har ett sto här hemma bara några meter ifrån dem nu. och allt de gör är att ropa lite då och då. duktiga pojkar!

Idag åker troligen Diesel och Mischka hem. de har skött sig superfint under tiden de varit här! Inga problem alls, väldigt skönt faktiskt. Herman ( även kallad harry) verkar trivas han med, fast hälst vill han sitta i knät hela tiden^^

Lennox ligger och vilar sig vid mina fötter, han är nöjd över att jag är hemma så att han får sova ut. strax ska jag gå ut till hästarna här hemma en vända, sen en runda till med hundarna, kanske gå ner och bada?

här kommer lite bilder på bacardi. inte speciellt lätt alls att ta bilder på en nyfiken anglo som hälst vill stå två cm ifrån dig och hålla koll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0