en bra dag!

Igår var helt enkelt en bra dag! rakt igenom.

På morgonen fick jag träffa mica en snabbis, efter de lullade jag in och fick ett sms från gossens mor, de vill ekomma ut och lägga golv, woho! Så idag är (efter sådär 6 timmars slitande) har vi ett nytt och fint golv! de va en orange heltäckningsmatta, nu är de ett laminatgolv, ek, superfint:) så nu ska de inhandlas lister och rivas tapeter, Gossen har bestämt sig för att han vill ha lila, så vi har beslutat oss för en mörklila fondvägg:)

Gossen ramlade hem vid middagstid och flyttade traktorn, för mitt grus skulle äntligen komma! WIHO! De kommer bli så fint nu till vovvsingarna när de är grusat och klart:) Gubben med gruset backade smidigt in ändan ner till vändplanen, så är bara till att börja dra upp de nu, fick ett helt släp!

Efter någon timme kom de ett sms till, mina stolpar (ekstolpar, 150 cm höga och +6cm grova) är klara på måndag, 200 st! då kan vi ÄNTLIGEN börja stängsla.. LYCKA!!!

på kvällen kom johan och lina och lagade den andra traktorn, de bestämde att gossen idag ska iväg och hämta vår nya hövändare (han har ju införskaffat sig en lösbalspress, nu har vi hövändare med:))

efter de lagade jag taco och gossen pysslade om djuren. fick ett mess från marica om att startlistorna från tingsryd var ute, båda våra kom med:) rent tidmässigt, borde muffin trilla in på en 4de plats sådär, emn allt kan ända! Likörs lopp såg trots allt ite så galet ut? de andra/flesta har gjort strater de senaste som liknade hans senaste start iaf! vill ni se? klicka här: http://www.sptf.nu/startlistor/2010/100804_TI_banprog_russ_01[1].pdf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0