lyx!

Idag på morgonen så loggade jag in på min internet bank för att se att jag fått en tusenlapp mer än jag trodde denna månaden, woho! dock ska jag in till stan under helgen och lägga 1700:- på staketstolpar.. behöver ca 200 st.. får 100 st för 1700:- men man får väl ta lite i taget antar jag!

De är ganska grått idag, ganska skönt faktiskt för de är behagligt ute. Hundarna ska få tillbringa dagen i skogen är väl tanken och springa av sig lite energi.

Körde Likör i joggingtempo med Muffin i jämte vagnen igår i ca 50 min. Likör var ganska svettig med tankt på att vi körde i backarna, muffin skruttade efter som ingenting men å andra sidan hade han inte en vagn efter sig heller! massa odjur i luften borta vid sommarbetet så fick smörja halva hästarna med helosan. De fick flughuvor på sig iaf.

Nehe, ut i hagen och försöka bekanta mig lite mer med triss, inte så lätt när jag har en bacardi som gärna vill bekanta sig med mig:) min busunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0