precis inkommen

Japp, de stämmer fint de! precis inkommen för första gången idag..

Igår fick jag ett ryck och städade av hela huset, inte speciellt noga men så att de blev lite ordning och reda iaf. Emma kom på besök vilket alltid är lika trevligt! Vi var förbi hennes mormor och sen i stan en sväng.

Idag började jag med att gå en skogsrunda var med herman och nevada (Nevada letar fortfarande nytt hem, mer info på hemsidan) och efter de blev de en och en halv timme i skogen med bad och bus för Majken, Dundra och Vilja. Lennox och jag har precis varit ute på mysrunda och nu ligger han nere i soffan, ska strax göra honom sällskap innan jag går ut till hästarna.

Är riktigt galet sugen på att åka till tingsryd och tävla den 4 aug, där finns ett auto lopp (kat A) som är för 3,30 och sämre. muffin gick 3,34 i kvalet på den banan och har utvecklats massor sedan han kvalade! hade varit så kul. men tyvär så ser de ut som att vi är utan bil och kan vi så fall inte åka:/ Finns ett autolopp att starta likör i med.. men tror de går lite för fort för honom. vi får väl se vad som händer. Går ett auto lopp på östanåkra nästa tävlingsdag med.

här kommer lite bilder från dagen


Kommentarer
Postat av: sara

Jag har ju stoor bil så ni tänker på det om ni behöver hjälp eller låna någon gång =)



Kram !

2010-07-21 @ 17:32:58
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0