startlistor och ledighet!

Startlistorna kom ut i tisdags, Likör och Muffin har två lopp var. Muffin går i första och sista lopper (lopp 1 och 13, han heter ju Nicke IV) och Likör går i lopp 4 och 9. Nellie ska även hjälpa marica att kvala Äppelbo findus och Marica själv ska kvala kakan ( Gunni) som jag kört in. fösökte kopera startlistorna och lägga in här men de blev så rörigt, vill ni se dem kan ni äl klicka på denna länken: http://www.sptf.nu/startlistor/100717_OA.pdf

Trots att Muffin är väldigt ny så tippar faktiskt´folk på forumet (ponnytrav.ifokus) att han kommer trea i båda sina lopp, de undrar ju dock jag vi har samma mål som sist, att han tar sig runt:)

Idag är jag helt ledig! ska sätta staket och lägga en massa tid på hundarna.

Igår kväll blev de en tripp till emma och fredrik, jag fick 6 fina täcken till tingeling och bacardi och så fick vi en superfin svart skinsoffa:) tusen tack! den kommer passa så fint i vårt tv rum när golvet är lagt och tapeterna är uppe. så smidigt med läder med när man har hundar. bara att torka av:)

Herman är en Bulmastiff hane som jag fick i födelsedagspresent:) Han är verkligen supergo, en riktig knähund!


Kommentarer
Postat av: MiaLisaSofi

Herman är skit snygg! :)

2010-07-15 @ 15:11:18
URL: http://mittlividetaljer.blogg.se/
Postat av: Plastis

rätt häftigt att Muffin är tippad 3:a. Ska bli så kul att titta igen. Kameran är laddad och Nellie likaså. Han ser go ut din nya "llia" vän ha ha Kram

2010-07-15 @ 17:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0