uppdatering

har äntligen lyckats uppdatera hemsidan!!!! duktiga jag:) har fått upp herman och ny bild på lillkillen plus ändrat lite under till salu. dock måste vi nog verkligen lösa de med en ny hemsida nu. för denna hemsidan är full:S kan inte lägga till fler sidor, och behöer sådär 3-4 sidor til för att få de som jag vill.. inte bra! någon som är bra på dehär med webbhotell och program att bygga i? orkar inte koda själv!

för övrigt har jag en massa hundsaker ute på tradera! koppel, halsband och lekasaker i massor! (tror de är sådär 30 annonser elr så) så behöver du något nytt, klicka tex på denna och sen på se säljarens övriga annonser. mkt är nya grejer! http://www.tradera.com/Supersnyggt-brett-ezydog-halsband-XL-4-5-cm-brett-NYTT--auktion_161602_115562306

Idag är jag väldigt trött och mina njurar skirker verkligen! Igår tillbringade jag hela dagen i tingsryd med Marica. hon premerade 3 av sina ston. alla fick 37 poäng och hon gjorde även körprov med ett shettis sto. gick kanon med andra ord! Nu tjatar hon om att få visa mina killar, vi får väl se hur de blir med den saken:P

hundarna är med trötta idag, de är grått och trist vilket gör dem lite extra hängiga. vi ska iaf ge oss på en skogstur nu!


Kommentarer
Postat av: Nate

Cybersite har gratis hemsidor och man kan göra de riktigt snygga också :) får plats med en hel del, du kan ju googla på dem iaf :)



Mvh

Nathalie

2010-07-22 @ 17:00:10
URL: http://thelifeofyarp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0