blöt..

.. har jag varit hela dagen!

de regnade när vi lastade idag på morgonen, och de regnade när nellie började värma muffin inför hans första lopp. som tur va tittade solen fram när hon skulle köra in till defilering, i sitt deras premiär lopp plockade nellie och muffin hem en tredjeplats!! bra jobbat! I nästa lopp blev de en 8 plats, inte illa de heller! målet var ju trots allt att ta sig runt:)

Likör gick sin kvaltid, trots att han går och latar sig! blir så irriterad när han inte tar i trots att jag vet att han kan! men de sa att han gick rent och fint iaf. alltid något.

Andreas hämtade först pålle roll helt sälv hemma, lastade även själv! tack älsk!<3 mätte honom på banan, 124,5 cm är lillplutten (större än likör iaf;))

Sen stack gossen till alvesta för att hämta praktikant-lotta:) vi har varit ute och promenixat lite. först drog vi till sjön med Leia och Vilja, ingen ville bada för de regnade för mkt. sen käkade vi lite och sen drog vi ut i skogen med Zona, Rock och Maffia.. vi kom ca 5 min hemifrån.. när vi skulle gå på min lilla kossestig över bäcken så hade vattnet stigit så en del av stigen var borta. jag hoppade först över lite grasiöst, insåg sen att jag var tvungen att bära rock, så fick hoppa tillbaka.. när jag skulle över igen så trillade jag i!!!

trodde på sin höjd att vattjet skulle gå till knät, men nehedåh.. hela benen och halva magen försvann ner, super läskigt! vi la ner den promenaden då jag helt enkelt frös lite^^

tack till alla som var och tittade idag!<3 jättesött av er! I morgon blir de klubbdag och sen hundarna för hela slanten. här är en bild jag snott av annelie.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Likör travade kanonsnyggt! Och han fick ju ingen draghjälp alls heller! Tycker han skötte det snyggt även om han är lite lat..=)

2010-06-12 @ 23:31:44
Postat av: Plastis

Ja det var en kanon dag. Det gör jag gärna om. Kram

2010-06-13 @ 08:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0