En inte så vanlig Onsdag

nepp för idag är de riktigt soligt!<3 såg dock igår på nyheterna (usch så gammal man känner sig när man säger att man sett nyheterna?) att de var så gott som endast idag som de skulle vara sol, hoppas de har fel för nu börjar de närma sig, ELMIA!

Idag står Ringträning med Dino (och om Lotta kanske vill hjälpa mig med att vara med med Leia?) på listan. Ska även planera lite inför helgen och allt annat runtomkring.

Min kära mor upplyste mig om att Nellie låg trea i championligan (för kuskarna) men såg även att Muffin låg 5a, grattis till dem båda! Har kollat runt lite och snott lite bilder som jag tänkte kasta upp här.

Igår eftermiddag/kväll blev vädret helt underbart? så när jag fått upp staketet till hingstarna gick jag och Lotta ner och badade med Vilja, Leia och Zona. De var väldigt uppskattat! Efter de lagade vi lite mat och sen hände de inte mkt mer förutom promenader den dagen! ( och ett hemligt projekt!)


JO JUST DE!!! de hände visst något, vi har fått två kattungar:) bara för att vi tog en från Marica! Våran kisse var skit arg på kattungen vi tog hem, nu förstår vi varför! En röd och en grå blev de. den röda lär ju vara en hane, den grå får vi väl vänta och se.


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: ÅÅh vad mysigt med valpar!! : ) Mina är ju efter Julia och Elvis. Kollar du på Tyra så ser du väldigt mycket Julia i henne ; )

2010-06-16 @ 09:19:42
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0