Likör

Igår kom andreas hem med släp efter jobbet, så vi for iväg och hämtade denna vagnen uppe på klintaberget. Om jag minns rätt så hade de använt dem till att köra väskor och annat på på tågstationerna? Hur som så byggde morfar om den till en ponnyvagn och de sista 20 åren eller sådär har den varit utlånad. Men nu fick jag den, ska renovera den lite sen är den tipptopp:) körde likör ca 2 km med den igår. han blev inte speciellt svettig men den är tung så han fick ta i ganska bra i backarna:)


Kommentarer
Postat av: Sanne:)

Tänkte fråga till sommaren jag och en kompis ska ha typ en eller två ''ridläger'' veckor hos henne och jag behöver en häst så jag undrar om jag får ta med mej Likör dit? :)

vilken vecka eller så är inte bestämmt än..

2010-06-01 @ 16:06:20
URL: http://chavau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0