livet på landet

igår låg jag som sagt ute och solade med katterna (som ni redan sett på bild) mina hingstar och fåren. av någon anledning gillar fåren att springa ner till slumen/mossen och äta skumma växter i vattnet när jag släpper ut dem ur hagen? vilket resulterar i lermonster! men rätt sjukt hur smidiga de faktiskt är. här kommer ett par bilder på vår bagge, de är alltså Gutefår vi har, både fåren och baggarna har horn:) och de är gudasnälla!




mina pojkar.. laban lyckades inte fastan på någon bra bild. så här är Trubbel och Pålle Roll (suck hästen måste verkligen ha ett nytt namn.. och calippo passar inte!!!!) en viss pålle roll har iaf lagt på sig en hel del! nu har jag fått min slagrem med men behöver hjälp att hålla honom när jag drar på vagnen.. tönten går ju efter mig hela tiden.. kan inte få honom till att stå snällt framför mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0