mkt nu

känner att jag bloggar galet mkt just nu, men ni får helt enkelt hålla tillgodo med detta för blir nog inte mer idag sen.

Dagen böjade med att jag sov till halv 11!! efter de ringde jag försäkringsbolaget och sen veterinären. Så nu är de bokat, klocan 8 på onsdag ska vi lämna in majken för operation, troligen kommer de plocka ut tanden. stackras liten, de ser ut att göra galet ont!

Jag och lennox började med att ta en morgonpromenix och fota lite blommor, tog ett par bilder på lennie med men han var på sitt fulaste humör så blev inte mkt användbart.

Efter att alla doggsen varit ute igen så drog jag och Lotta ner till sjön med Vilja, Zona och Leia. Dino skulle egentligen med han oxå men Vilja började visst löpa idag. När vi gick så började de givetvis regna! men efter att vi väntat tålmodigt under en gran så gav de sig och hundarna badade i lite mer än en timme, de var riktigt nöjda när vi traskade hemåt!

Efter de var de Izzies (Nevadas) tur, hon fick prova på DW vilket funkade skitbra! selen var inga problem, först gick vi lite med bara kedjan rasslande bakom och sen hängde vi på ett däck. vi gick ner till sjön så att hon med fick bada lite och sen fick hon dra hem med. Hon var bra trött när vi kom tillbaka och då fick Lotta träna lite grundlydnad och kontakt med henne. Sitt, Ligg, Vacker tass och stanna sitter som en smäck! men kontakten behöver en hel del jobb.

När Izzie var trött och jag städat av lite så var de Maffias tur att dra ut i skogen, egentligen skulle rocky med men även maffia hade dragit igång till att börja löpa idag, så först blev de en runda med maffia och sen en med rocky. Nu har jag fixat med lite bilder, och ska snart laga lite middag.

Igår kom Bacardi och likör hem, ser fram emot att ta min första ridtur på min ponny!<3 har saknat henne massor, trots att hon inte varit så långt bort:)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åååh vilken fin bild.. majken va :)

2010-06-21 @ 20:33:26
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Suzzie

Har tagit en kik i bloggen och Du har ju en hel del sköna bilder på lite av varje =) Å chihuahuavalpen är bara för fin <3



Kramar

2010-06-22 @ 12:45:03
URL: http://armon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0