redan tisdag

vilket betyder att i morgon är de onsdag, dagen då Lotta åker hem!

Idag har vi ratsta doggsen och ätit frukost, längre har vi faktiskt inte kommit! Har kastatin en maskin tvätt, lotta har duschat och jag står på tur.

Igår kväll åkte jag ch gossen bort till hästrana för att städa ur deras vattenbadkar. Bacardi kom och gosade med mig, min lilla kärleksponny! inte haft henne hemma på säkert 10 månader och ändå går hon rakt fram och lägger sitt huvud i min famn, sen hjälpte hon mig att städa badkaret ( genom att dra sin ena framhov mot badkaret, hon älskar att plaska) och sen bet hon i brandslangen när vi pumpade upp nytt:) allt för att sysselsätta sig!

Lagade även ris i min nya rismanik som jag fått av Mormor. funkade superbra! bara att kasta i ris och vatten och sen i i micron i 10 min så va de klart:) underbart att slippa stå och passa på de. supersmart grej!

här kommer ett par bilder på Sanne och Likör, ni var verkligen superduktiga som fick rosett och allt! GRATTIS!


Kommentarer
Postat av: Sara

Förlåt, superfin e hon iaf!

Ja, men vad mysigt <3

2010-06-22 @ 19:35:37
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0