regn.. någon som är förvånad?

Gossen har lovat mig halva veckan att på fredag.. då jävlar.. då blir de bra väder! igår ångrade han sig och sa att de hade sagt att på lördag blir de okej, och de hoppas jag för jag ska vara ute hela dagen känns de som! men ack så spännande de ska bli!

Igår körd vi kakis, hon va superduktig! likör fick vara med som moraliskt stöd. Kakan lyckades göra sitt första snabbjobb i sulky och travade på som att allt var som vanligt trots att de var ny plats, ny vagn och ny kusk ( när marica fick prova att köra sin egen ponny:P) vilket = vi är skitnöjda! likör gjorde ett skitbra snabbjobb.. helt själv.. suck blir inte klok på denna ponny.

på kvällen blev de till att laga middag och titta på väldens sämsta film, tror den hette Hitman? se aldrig den!

nu ska jag strax göra mig i ordning och invänta Emma som ville komma på besök, aldrig fel helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nemen!! :D Tycker du? Första gången jag fotade ett föl igår faktiskt, hihi : ) SÅ ROLIGT!

2010-06-11 @ 13:37:41
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0