Rubriker är för nördar

att allt ska hända så olägligt jämt!

Igår började de hota med regn, så vi körde hö långt in på småtimmarna för att de inte skulle bli förstört. ca 2,5 ton ligger nu på logen! WUNDERBAR! så gott att ha de inne, dock tar ju sömnen stryk då gossen skulle jobba och jag skulle köra hem muffin, men.. 5 min innan vi skulle upp ringde A som vi har hästarna hos.. fölet är fött!

Vi åkte dit, Bacardi måste fått en knäpp för hon ville ha fölet, trots att de är tingelings. så vi fick dela på dem, se till att lillan fick mat i sig, andreas fick hämta bil och transport och sen körde vi hem dem. Nu står de inne, och om en kvart kommer dagis. Tyvär kan jag inte köra runt dem med muffin nu pga att då blir bacardi ensam på betet vilket hon inte klarar av.. och likör är ju utlånad (SUCK!)

till råga på allt så åker jag iväg i morgon kväll, till high chaparall för att jobba där över helgen. men jag vet att min gosse fixar dehär galant!<3

hur som haver, jag måste klä på mig och fixa lite här hemma, innan dagis kommer ( 10 min kvar tills de åker nu)

bilder kommer

Kommentarer
Postat av: Kim

GRATTIS till lilla fölet!!

2010-06-30 @ 09:57:00
URL: http://www.metrobloggen.se/maxamstaff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0