snart 20

yes, solen skiner och jag insåg precis att jag fyller år snart (på gott och ont, vill faktiskt inte bli äldre?trivs bra som 19, de passar mig fint!) Passade på att kika förbi Nellys Rea och hittade en jättesöt klänning som jag var tvungen att beställa! för 59 kr är den helt okej:)

Igår kväll så begav jag och gossen oss ut för att fiska lite. han kastade och jag metade, två gånger åt fiskarna upp min mask utan att jag fick upp någon, inget nappade på gossens så han bestämde sig för att sabotera för mig och bröt av min krok! elakt tyckte jag, han lovade att köpa en ny idag iaf.

Lennox ligger och steker i solen och jag funderar på om jag har någon sadel hemma ( skickade ju med likör hans sadel med tillräkligt kort sadelgjord för russ) som kan tänkas passa Pålle Roll. Tänker nämnligen inte börja med att rida barbacka! har nog någon sadel som jag kan sadelvänja och hänga i iaf. så blir nog de som står på schemat idag!

kolla in min söta klänning:

Kommentarer
Postat av: Sara

himla snygg

ska med titta in där

2010-06-28 @ 17:15:19
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0