SOOOOOOOOOOOOL!

Har någon missat att vädret är underbart? Idag är en sån dag att som man vill kyssa vart enda vädergud! Skolan är så gott som över (går mellan klockan 10-12:30 i morgon, ska äta lunch med lärarna, kinamat tackar man ju inte nej till?) och allt känns UNDERBART!

Kvällen ska spenderas ute, de ska köras häst och ridas, tränas hund och pysslas med får. Har suttit ute och pluggat idag i grupperna som vi fick i teambildingen. Dagen har på många sätt varit givande även om jag suttit oh dagdrömt mästadels. Gubben rapoterade hemifrån att ännu var de inget föl fött trots att jag sa till henne i morse att idag är en bra dag att föla!

Nu väntar jag på att han ska sluta jobba så att vi kan bege oss hemmåt<3

Kommentarer
Postat av: Sanne:)

Det blir bara hon och jag vi ska vara hos henne och hon bor i Braås så det är inte så långt:)

inga tävlingar och jag ska vara jätte rädd om han!<3

2010-06-02 @ 18:33:13
URL: http://chavau.blogg.se/
Postat av: Anonym

Här e oxå soooool, så skönt. Jag o Mea tog en joggingtur i skogen i morse ca 5,30 tiden, bara vi o skogens alla djur ute så dax.Väntar med spänning att få höra om valpar o föl :o)

2010-06-03 @ 13:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0