vart är solen?

Jag fryser redan och jag är fortfarande inomhus! Ska strax väcka hundarna så att de får gå ut och sen börja packa och röra oss ner mot banan om någon timme. kanske skulle gå ner och sätta på kaffe till gubben först så att han inte är så ond när han vaknar?

igår blev de chips, glass och chokladpudding hemma hos Emma. Vilja och Vilda röjde loss riktigt först inne och sen gick vi en bit ut i skogen så att de fick rusa av sig riktigt. behövligt att träffa henne! (de tyckte även Vilja) Betalade för min TW grej och snackade skit, super mys!

Jag och gubben drog en repa till citygross och handlade lite mat igårkväll.. kom på att huh..? just de.. vi ska ha någon här nu som kanske är van att äta regelbundna tider? äta frukost? och kanske inte vill ha pommes till varje mål och andra skumma saker? Idag kommer helt enkelt vår praktikant, Lotta. ska bli väldigt spännande:)

nu ska jag fortsätta med mitt här hemma, vi hör säkert ikväll! KUL att de är så många som läser nu. fortsätt med de!

Kommentarer
Postat av: sanne

Jag ska tävla Likör den 20/6 eller hur var det?

2010-06-12 @ 19:48:11
URL: http://chavau.blogg.se/
Postat av: kim

Klart vi läser! :o)



Hur gick det idag,kommer inte valpar o föl snart???



Kram

2010-06-12 @ 21:44:08
URL: http://www.metrobloggen.se/maxamstaff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0