Träning träning träning!

för de första kan jag ju berätta att Vinna/Ponyo nu är tingad och åker till nytt hem på måndag.

igår hämtade vi nellie, jag frågade vem hon ville köra och hon sa att hon ville köra Muffin, själv. sagt och gjort! hon fick sele, spänna för och köra hela rundan själv. eller ja, nästan själv. jag körde med Likör. på ditvägen låg hon i rygg på mig och hem fick hon köra först. hon klarade detta galant och va allt ganska nöjd med sig själv när vi väl kom tillbaka! Vi körde bara ett kort styrke pass med mycket backträning på ca45 min-1 timme. grabbarna behöver lägga på sig lite muskler inför tävlingssäsongen!

på lördag skriver vi prov, så ska ner till pappa och plugga som tuuusan med nellie i morgon. givetvis går vi igenom lite varje gång vi kör:)

Kommentarer
Postat av: Mica

Hihi kan inte säga annat än underbart! =)

2010-03-11 @ 13:32:29
Postat av: Emma

Va duktiga ni är!!

2010-03-12 @ 14:44:19
Postat av: Frida

Åh vad skönt att lilla Ponyo äntligen fått ett nytt hem! :) Hoppas verkligen att hon kommer trivas! Hon är en underbar liten krabat!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0