Dagen

Dagen har varit lång, gick upp vid 7, duschade och gjorde mig klar osv. sen kom emma vid 9 snåret, jag rastade hundarna och sen bar de av till Ljungby. Vilda skulle Hd/Ad röntgas så jag följde med som stöd och vägbeskrivare. Får svaren i nästa vecka hoppas vi!

Väl hemma drog jag och hundarna ut i skogen, sen åt vi frukost. Efter de var de meningen att jag skulle tränat hästarna, skulle bara vilat lite på soffan först. Somnade visst och vaknade av att andreas kom hem:) och nu regnar de, så tänkte att vi får ta en extra lång runda i morgon, kanske 2 mils rundan? beror lite på vädret.. spöregnar de tycker varken hästarna eller ja att de är kul. Kommer nog få sätta om staketen med i morgon för gräset de går åt! Inte fångkänningar på någon:) så skönt!

Nästa vecka blir de en hel del farande! Skolan 1,2,3 (tisdag, onsdag, torsdag) sen med Marica och lämna J i trollhättan, så att hon slipper åka hem själv den 4de, den 5te är de kval (woho!) och den 6e bär de av mot Oskarshamn för att hämta nytillskottet. vet ni, sen är de SOMMARLOV!

Idag var terrie framme i Norrland, hon verkar nöjd och resan har gått bra, och viktigast av allt. de var nöjda med henne:)

De känns som att hästarna är i bra form nu, kan ju givetvis bli bättre men de SKA klara kvaltiden med. Muffin går med helstängt nu, han tyckte de va lite läskigt men han vände inte iaf. Nellie är så duktig med honom!
ännu en bild på Sanne och Likör:


Kommentarer
Postat av: Sara

Så kan det gå.. brukar med lägga mig på soffan för att vila o mittoallt så somnar man haha

2010-05-27 @ 22:48:38
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0