en helt vanligt Måndag

helgen ha trots allt varit super!

Igår blev de en tripp till mormor, mamma var även hon där så passade på att gratta henne med en liten blomma ( lite skum, men söt ändå:)) lillasyster var inte hemma från festivalen ännu så vi andra fick trycka i oss extra mkt socker. kakor, tårta och glass, jag klagar dock inte, socker = kärlek!

Idag har jag skickat in ett arbete och just nu sitter jag med ett annat i knät, har pysslat om djuren som vanligt men mycket mer är de inte med att ännu. Jag och D blev lite smått skrämda, när vi gått förbi åkern, ca 250 m från huset så hör vi något morra i diket, då är de räv J*vlen som istället för att springa gör ett utfall innan den blir rädd och springer in i skogen! Mongo räv säger ja bara!!

Tingeling har satt vaxproppar ser de ut som = hon ska snart få sin fölis.

veckan är som ni vet helt fullspikad, men får fylla på med att de i morgon ät TW party hos emma, och på måndag nästa vecka kommer de en fotograf och fotar min lilla sötnos Trubbel för hemligt endamål, ni kommer få se allihop när de är klart:) borde flytta hästarna i veckan med, då krävs de ju dock att ting får tummen ur och fölar!!! tjockis ting...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0