Nervös och peppad!

Nu har jag anmält nellie med Muffin och jag med Calippo till daglägret, en kul grej för nellie och lite träning för lillkillen, nyttigt kan tänkas!

På söndag drar jag iväg anmälan till kvalet, Veronica tyckte de va bäst att vänta för om man var duktig och ute i god tid fanns de tydligen risk för att man glömdes bort, och de vill vi ju inte! hoppas bara att ponnysarna pallar trycket:)

Nu sitter jag och väntar på Emma, vi ska dra till stan, dricka lyxshake och kolla på presenter till varandra. hon har fyllt åt och jag ska fylla år, så vi tänkte att vi köper nått till varandra när vi är tillsammans för enkelhetens skull:)

Övrigt idag blir de träna häst, sätta staket och ut med hundarna, hyfsat väder så har inget att klaga på:)

Har fixat kennel MH den 18 alt 19 / 9, har 4 platser kvar, så om någon är sugen på att delta, hör av er!!!

Kommentarer
Postat av: Plastis

Behöver du hjälp med något på MH dagen så ställer jag upp. Brygga kaffe eller vad som helst. Kram

2010-05-29 @ 07:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0