Onsdag

woho SOOOOOOOOOOOOOOOL!

igår va de väldigt trist väder, men trots detta så klarade alla licensdeltagare sina licenser, woho! Likör vann båda sina lopp (både monté och sulky, mohaha!) trots att vi värmde dåligt och att han gått tre dagar i rad, han börjar allt ta sig! Vi fick supergod tårta och Diplom! Nu är allt betalt, och alla papper inskickade.. så vi väntar bara på att SPTF ska ge oss våra MID nummer, hoppas hoppas att de kommer denna veckan så att vi kan anmäla till kvalet!!

Idag flyttar Terrie, tusen tack till Marica för all hjälp! Hon ska upp till Norrland och kommer få de tokbra! förutom grundläggande hoppnin och dressyr kommer hon även att få delta i riddarspel och andra roligheter!

för någon dag sen när de va trist väder (tror de va igår?) så satte jag mig och pillade ihop en hemsida till hästarna.. de är inte färdig ännu. men ni kan få tjuvkika om ni vill! www.myponnys.webs.com

Har satt på hästarna flughuvor idag, alla gillade dock inte sina:) men bättre för dem trots allt! Nu ska jag ta mig i kragen och städa lite innan gubben kommer hem, för då ska ALLA hundar badas.. hittade loppor på dundra.. morr!!! troligen har hon dragit med sig dem hem från valpkursen.. så tvättmaskinen går för fullt och även om jag bara hittat på henne åker alla på ett bad och behandling.  

Kommentarer
Postat av: Sara

Liten söt hemsida

haha neeej ja vill ine hah :)

sammafattningarna finns bara påe nsida...

Min skärm ;)

2010-05-26 @ 16:17:08
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Plutten

Jag kikade runt på er hemsida! Jättefina hundar! Verkligen:) Sambon tyckte det också. Vi är så sugna på en till hund, men det får inte bli förrän vi flyttat större:)

2010-05-26 @ 16:21:41
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0