skolblogg

Ja nu har skolan dragit igång igen, igår diskuterade vi skolan i stort och kom fram till att vi behöver ha ett möte med rektorn då de var en rad saker som klassen inte var nöjda med, sen hade jag ett snabbt möte med min lärare där jag fick feedback på en kurs som ska vara inlämnad snart, hemma igen var jag redan vid 12!

Samma sak var de idag, vi hade LIA (praktik) redovisningar och är klara för länge sen, har hjälpt supersöta Malin att bli klar med sitt arbete och nu väntar jag på att gubben ska få lunch så att jag kan få åka hem.

Igår så körde vi vårt sista provlopp innan Licensloppet, WOHO! på tisdag gäller de, sen ska vi bara få odjuren kvalade:) vi har bestämt oss för att prova ett helstängt på muffin så att nellie inte behöver jobba så mycket med honom. för när han väl springer, så springer han bra!

De är iaf uppehåll idag så när jag kommer hem blir de skogen med hundarna, skönt att komma ut och röra på sig lite. kanske skulle man ta sig i kragen och lägga ett par spår till dem.

i morgon är de marknadsföring på schemat och nästa vecka är jag ledig;) skönt! snart sommarlov (3/6-23/8 = INTE ILLA!!)

hoppas ingen har massat de fina röntgen resultaten, vi är riktigt nöjda trots allt:)

Kommentarer
Postat av: PLastis

ja det blir spännande

2010-05-20 @ 17:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0