Snabb Blogg

försöker mig på att hinna kasta in ett litet inlägg här innan jag ska iväg och träna för att ni inte ska tro att jag dött!

Allt gick fint när gubben var borta förra veckan och jag hann med att pyssla med en hel del här hemma när jag fick vara hemma hela dagarna, underbart!

i Lördags drog jag och lillasyster till Stockholm för att se Lady Gaga. Vi hoppade på tåget i Alvesta och mamma vinkade hejdå;) när vi väl anlände i stockholm listade vi ut hur man tog tunnelbanan till globen för att sen leta rätt på hotellet ( Hotell globen). när vi gjort de hittade vi ett litet (skumt) thai ställe som vi åt på. riktigt god mat faktiskt!

efter de gick vi till ica, köpte med oss lite chips och gick upp på rummet. vi powernappade i typ en halvtimme innan vi gjorde oss i ordning och drog in i globen.. förbandet va helt okej, när väl sångaren fick på sig byxor! de hette Semi Precious Weapons. Lady Gaga var med bra, men att stå på betonggolv i stövlar va inte min grej så var barfota efter en stund. då va ja ganska glad att de bara serverade sprit i plastmuggar och inte i flaskor! smart av dem! vi lyckades ta oss hem med livet i behåll dagen därpå, trots att jag blev galet åksjuk när vi klev av tåget (smart!) 

tack för en trevlig resa mammi! filmer och bilder kommer.

för övrigt har jag bytt nummer, som de flesta av er vet. ska försöka få ut de till alla under veckan. Nu ska jag packa in mig i bilen och hästarna i transporten för att dra till banan och träna, träningen igår va halvseriös. blev barbacka ridning och chill i skogen:) vill einte köra för hårt med dem med tanke på att de får gå för fullt idag!

 

Kommentarer
Postat av: sara

Aha, du har bytt nummer ?! Jag som ringt hela veckan och undrat varför du alltid har telefonen avstängd. Hade varit jätte trevligt att ses nån dag. Du får gärna messa ditt nya nummer. Mitt är 073-0896216 Kram !

2010-05-12 @ 18:19:49
URL: http://misstell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0