Vi har bara festen kvar..!

Är lite avis på alla som tar studenten i år, hääääärligt! Älskar att studentveckorna är nära..

min student tog jag i fjol, och dagen va superfin men tristare utgångskväll har jag nog aldrig varit med om, så vet ni? Vi gör om att;)

Idag är de sista marknadsföringslektionen som ska genomföras, måste sätta mig och plugga en stund strax då jag glömt göra uppgifterna, tur man har lite extra tid såhär på morgonene medans alla andra fortfarande är sega!

Inför nästa termin ska jag välja om jag ska inrikta mig mer på B2B (företag som handlar med andra företag) eller butikschef, helst hade jag velat läsa båda känner jag dock.. ska även till Kina i 2 veckor med klassen, glaet nervös över de redan nu:/ vem vill ens flyga så långt?

Hoppas på att de klarnar upp så att vi kan ta en promenix ner till sjön så att hundarna får bada lite idag. hade varit skönt för dem:) de är väldigt varmt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Klart jag har saknat dig :) <3

2010-05-20 @ 10:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0