woho!

jag tog mig i kragen och trotsade vädret, vilket gav resultat!

såhär långt har jag åstakommit 2 nya hagar = mätta och goa hästar! Kört Likör i 8 km, två snabb jobb på ca 1,5 km styck och resten joggande, han var inte ens svett när vi kom hem! han börjar ta sig:) har varit i skogen med hundarna = de är smutsiga igen, men sover iaf! och har pysslat om fåren = blev tokirriterad för att baggen lärt sig att hoppa över staketet!

Åkte som vanligt förbi Annika på körturen och såg hennes nya gårdscafé, skyltarna kom upp för någon dag sedan och de verkar tokmysigt? Ligger i broaskog (Broaskogs Islandshästar) bara någon km bort ifrån vårt. Man kanske skulle ta sig en tur dit någon dag? eller som Andreas sa, undra om man kan rida dit och parkera?

Gossen har precis slutat i stan så är nog hemma om en timme, jag tänkte dock slänga i mig lite frukost innan dess. För nu är jag trött!


Kommentarer
Postat av: Plastis

Du verkar vara kanon duktig ju.

2010-05-29 @ 18:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0