Ensam, aningen förvirrad och smått stressad

Ja, nu är jag ensam hemma tills söndag kväll. Känns både trist och lite läskigt. tycker lite synd om gossen som ska sova i tält i snön och stormen, men mäst synd om mig själv.

I veckan har jag jobbat som en galning med projektet, allt börjar verkligen falla på plats och vi blir nog faktiskt klara i tid!

Majken har fortfarande inte valpat, hon har nu gått 2 dygn över tiden.

Idag är de stenhårt jobb med projektet hemifrån som gäller, hoppas även att mica kan ta mig till stoa staden och handla med mig. Behöver hundmat snart och lite mat till mig själv. De finns lite kinamat kvar sen igår, annars gapar de rätt tomt faktiskt. Varken jag elr gubbn har tid att äta hemma för tillfället. 

I morgon är de mer pojektarbete som gäller, och på lördag och söndag måste jag befinna mig i skolan. vilket jag verligen hoppas går att lösa.

Nehe, dags att bege sig ut i vinterlandskapet för att mata hästar, får och höns och rasta hundarna. Hämta ved står på listan de med, så de blir någon värme här i huset!

bilderna är egenhändigt snodda från sannes blogg, fotade av linn ernerstam. Ponnyn med den vackra rakade randen är likör, och hästen under ryttare är min hingst Kapo KL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0