glest

ja, de blir inte så mkt skrivet här för tillfället. främst pga att jag har så galet mkt annat att göra.
Jag sitter för tillfället och arbetar med projektet, följa gärna oss i den bloggen, länk finns här: http://blogg.ymisforpakistan.com

Igår var veronica ute och masserade igenom befana, och hittade MASSOR!! båda bogbladen va låsta, hon reagerar starkt vid beröring av båda bakbenen, en muskel i nacken var överarbetad, och hon har haft en sadel som inte passat så att ryggen är felmusklad. Massor att jobba med. mkt släppt när veronica va ute och jag har fått order om att massera själv 3 gånger i veckan så ska hon snart komma ut igen. Va inte alls konstigt att hon hade reagerat så skarpt på trycket från selen och sadeln när veronica visade hur felmusklad hon va. men när jag sitter barbacka på så blir de ju inte samma belsatning vid bogbladen.

i övrigt så är de lite mindre än en vecka kvar tills majken ska valpa, spännande värre! nehe, rasten är över, åter till livet!

Kommentarer
Postat av: Plastis

Ja jag tänkte med på att något måste vara fel ju. Skönt att du fick hjälp och skönt för hästen med. Tack veronica för du hjälpte min Joanna. Ska bli spännade att se hur gulliga Majkens valpar blir om jag vågar titta;)

2010-11-17 @ 13:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0