Träning, plugg och snö

Just nu går så gott som all energi till ymis for pakistan projektet, nästa vecka är de iaf över, då blir de överstökat!

3 dagar kvar tills Majken ska valpa. Väldigt spännande! gossen har idag kört ner en traktor till sin bror och är nu iväg och plockan ner staket. Under kvällen ska han iväg och fira sin bror.
Jag ska strav dra på mig lite mer käläder och gå ut och fodra hästarna för 4de gången idag och rasta doggsen. De vill nog ha mat snart med skulle jag tro.

i torsdags red jag befana 3 km barbacka, efter ca 1 km small de till i ryggen på henne och efter de tuggade och dreglade hon finfint! så något släpte iaf. de blev skritt och kort trav. kommer ta tid att bygga om hennes muskler. Tanken var att rida idag med, men då vi har 10 cm snö och hon går med skor och jag inte kan ha sadel på henne så hoppade jag över de. blir bara massage. förstår inte vf vi alltid har mkt mer snö än alla andra?

I morgon blir de roadtripp med mica, alltid lika spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0