520 kr

de är vad som trillat in till vår hemsamling sedan igår! bra jobbat allesammans:) vill du vara med och skänka pengar till YMIS for pakistan? smsa: Kämpa ymisforpakistan till 72900 och skänk 50 kr

hemsidan ahr fått sig ett lyft med, www.ymisforpakistan.com och där kan ni även se hur mycke pengar vi fått in!

För övrigt blir de nog körning på schemat idag. Igår var jag hos tandläkaren, inte ett enda hål denna gången heller. slapp betala då jag gick med på att teckna tandläkarförsäkringen, betalar ca 420:- om året för 1-2 besök och att de fixar allt som behöver fixas. rätt skönt att slippa tänka på de sen:) Fick även vatten och ett nyckelband, oj oj oj säger jag bara!

Jag och gossen tuffade sedan till stora staden och köpte hundmat, hästmat och lite till oss själva. påväg ut genom dörrarna möttes vi av en prickig hund, den kom lös med en röd skarf knuten runt halsen. jag fångade den och gossen gick in och bad dem ropa upp de i butiken. ingen kändes vid den. Polisen svängde in vid Max lägligt nog så gubben sprang bort och de sa att hunden var efterlyst och hade varit borta hela dagen. den hade rymt från hovshaga,så vi körde ner den till stationen. 

nehe, nu ska jag fortsätta arbeta! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0