Aldrig får man vila!

Att leva på topp ständigt är inte alltid lätt! Nu trodde jag att tävlingssäsongen var över, vi kunde ta de lite lugnt och bara pyssla med inkörning. men så trillade ett trevligt mail ner i min inkorg, klubbtävling den 30/10! Som de ser ut i dagsläget, så ska nellie tävla Zeb, han är verkligen inte i kondition men i dagsläget är hans motståndare inte heller i topp form så de kan nog bli trevligt. Sanne ska tävla likör i monté (hans fodervärd och tävlingsryttare) och jag ska tävla min lilla Kapo Kl.

I morgon åker Muffin till sin fodervärd, han kommer att gå som "ridlekis/ponnyridnings" ponny hela vinter, tror de kommer passa honom perfekt! Massa uppmärksamhet:)

För övrigt har Dundra flyttat till fodervärd och de är full fart på resten av hundarna som vanligt. Lennox är lite sjuk just nu, Vilja och Duke har varit sjuka men nu piggnat till.

nehe, nu ska jag ta tag i min tenta i organisation och ledarskap, den ska vara inne i morgon och som vanligt har jag inte ens öppnat den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0