min gosse

idag har jag inte varit d minsta pigg, har feber och är allmänt hängig. Gossen däremot har varit riktigt aktiv! Nu sitter alla stolparna i backen, saknas ca 20 stolpar så är vi i mål:) till stora sommarhagen krävs 65 stolpar ungefär hade han stegat upp idag. så i morgon ska jag skruva isolatorer och dra tråd! hoppas jag är så pigg att dagen kan spenderas utomhus, behövs för både mig och hundarna! Jag blir så glaet rastlös av att vara sjuk samtidigt som jag inte orkar göra något alls.

Helgen kommer bli händelserik, först kalmartravet på hemligt uppdrag med marica på lördag ( och nej de är inte jag som ska hämta häst!) och även lillasyster nellie får följa med, och på söndag blir de utställning med emma och co i bräknehoby, även dit följer nellsan med. Förhoppningsvis blir de lite tid över till att köra häst! Vill verkligen hålla igång laban nu när vi äntligen kommit igång!

Marica mitt käraste ringde hästtandläkaren åt mig igår, han va sjuk så pålle får vänta någon vecka till, men sen ska vi dra ut de idiotiska vargtänderna! Alla hingstarna går i sina hagar nu på dagarna och verkar allmänt nöjda, förutom att de gång på gång stampar av undertråden när de skriker åt varandra elr grannns valacker, hoppas på att de snart vänjer sig och att de blir lite lugnare där ute, men de har inte dött av lite motion förr:)

inga bilder då min kamera givetvis ligger i emmas bil, surt! annars har vi haft första snön idag, började snöa igår och har snöat lite idag med. men just nu låter de som att de regnar ganska bra.. usch och fy nu börjar geggan komma fram:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0