Tenta

Idag har jag varit på delprojekt möte, istället för att gör LIA nu när alla andra går ut på de så kommer jag och två tjejer till i klassen jobba med projektet, vi driver YMIS (skolan) For Pakistan (www.ymisforpakistan.com, hemsidan är inte klar ännu men de kommer!) som en del av vår projektledningskurs. Vi kommer att ha aktiviteter för att samla in pengar till de som är drabbade av översvämningen den 28/11.

När detta var över så fick jag min hemtenta i organisation och ledarskap klar, duktigt av mig med tanke på att jag inte ens hade börjat tidigare. så nu slipper man den pressen iaf! den ska vara inne idag, vid midnatt!

Här kommer lite härliga bilder jag hittade i datorn när jag roade mig med att leta runt i min externa spramoj nu när jag hade tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0