Fredag!

Vaccinationerna gick kalas, nu är alla djur här på gårde klara för ett år framöver, skönt att ha de överstökat! Triss fick sitt chip och blev ritad, så nu kan jag skicka in och fixa hennes pass.

När vi väl var klara med veterinären, lastade jag och marica transporten. Likör och Bacardi fick åka med. Först bar de av till tävelsås där vi lastade om. Bacardi skulle stanna i tävelsås och ett litet mörkbrunt shettissto vid namn Chili skulle med istället. Nästa stopp, ingelstad. Där lastade vi ur Likör och alla hans saker. En glad Sanne väntade redan i stallet. Han kommer tränas 5 dagar i veckan, med allt från hoppning, dressyr, uteritter till trickträning. Tror han kommer ha en rolig och givande vinter!:)

Sen fortsatte resan hemåt, Marica kommer få fortsätta utbilda bacardi, och jag ska köra in hennes shettis, chili, åt henne! Tanken är att Nellie ska få ännu en ponny att köra nästa år och att chili förhoppningsvis ska få lite meriter. Chili och muffin blev dödskära i varandra och går nära nära hela tiden!

Idag är tanken att vi ska rösta, så gubben ska upp redan vid 12. de är inte säkert att vi hinner de på söndag då vi gör MH hela dagen, så för säkerhetsskull gör vi de idag:)

Nu ska hästarna matas och hundarna rastas. ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Sanne:)

tack (: massor av bilder ska ni få se(:

tog även lite bilder idag efter jag hade ridit så dom kommer med (:

2010-09-17 @ 19:46:41
URL: http://chavau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0