Host host!

både jag och gossen är sjuka som sälar, känns lagom lockande! i morgon skulle vi egentligen på utställning i sofiero, men pga att vi knappt kan gå någon av oss så blir de nog inställt tyvär.

Dagen har börjat väldigt stilla, jag har gjort blogginlägget till hästfocus och äntligen lärt mig hur man laddar upp bilder där! har uppdaterat mina länkar (ni hittar dem här till höger) så nu kan ni bara klicka på länken om ni vill komma till min hästfocus blogg.

idag regnar de, så ska snart rasta av hundarna lite och mata hästarna. lugnt tempo kommer de bli hela dagen iaf.
här kommer en bild på muffin och en på nellie och muffin från tävlingen på ÖA sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0